sâmbătă, 21 septembrie 2013

O femeie din Marea Britanie a vorbit despre socul pe care l-a trait imediat dupa ce i-a dat viata fetitei ei.
Advertisement by Adsense
Vicki Griffiths planuise sa o alapteze pe micuta Eva Faith, insa s-a razgandit cand a vazut ca micuta s-a nascut cu doi dinti crescuti pe gingia de jos.

Nici asistentele, nici moasele nu au observat ca micuta Eva avea deja dinti. Tatal fetitei a fost cel care i-a vazut pentru prima data gingia de jos, cand mama copilei a mers sa faca un dus.

"Cand m-am intors in camera, Steven mi-a spus: 'Are dinti, sa stii!' si apoi am izbucnit in ras amandoi. Am fost socati si noi si moasele. A avut gurita inchisa si nu am observat initial. A fost destul de bizar sa-i descoperim. Planuiam sa o alaptez, dar cand am vazut ce dinti are Eva, m-am razgandit. Nu cred ca ma poate condamna nimeni", a spus proaspata mamica.

Eva a venit pe lume in data de 8 septembrie si acum se afla acasa cu parintii si cu surorile ei, Elizabeth, in varsta de 7 ani, si Emily, de 5.

sursa: ph-online.ro

Un comentariu :