joi, 25 iulie 2013

Locuitorii de pe Aleea Ţesătorilor din Lugoj, judeţul Timiş, au rămas cu gura căscată după ce după ploaie au apărut nişte bile transparente pe stradă.

Advertisement by Adsense


"Sunt nişte bile reci, transparente şi umede, care se sparg foarte uşor când le striveşti. Sunt ca de silicon, dar sunt reale. Este posibil să fie de la ploaia de ieri, dar nu ne putem explica cum au ajuns aici", a declarat unul dintre angajaţii unei firme de construcţii care lucrează pe strada cu pricina, scrie Redesteptarea.ro.

O profesoară de biologie crede că este vorba de bile ornamentale, care s-au umflat de la ploaie.

O ploaie asemănătoare ”de bile” a căzut în ianuarie 2012 în Dorset, Anglia. Aceasta a stârnit controverse. Au fost considerate de unii forme de viaţă extraterestră, iar de alţii ouă de păsări.

vezi toata stirea: aici

3 comentarii :

  1. pai bile dalea am cumparat eu de la chineji si sunt foarte mici si cand le bagi in apa cresc mare branza ce stire

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da, si eu am avut, probabil au fost pe acolo varsate si cand a plouat au crescut

      Ștergere
  2. este clar ca sunt bilute de se umfla la apa :))... asa am facut si eu prin centru , am aruncat 2-3 pungute pe jos :D

    RăspundețiȘtergere