luni, 5 august 2013

Berea este una dintre bauturile preferate ale barbatilor, insa consumul ei in cantitati mari poate duce la formarea unei burti inestetice.

Advertisement by Adsense


Acesta este si motivul pentru care barbatul din imagine, pe nume Jeff Bennet, credea ca are abdomenul atat de umflat. A avut insa parte de o surpriza ingrozitoare cand a fost la un control medical de rutina.



Doctorii i-au spus ca in burta lui se ascundea de fapt o tumoare canceroasa uriasa, care de 10 ani ii macina organismul. Aceasta ajunsese la greutatea impresionanta de 22 de kilograme si practic ii strivea organele interne.

"Mi-am pus niste semne de intrebare dupa ce am urmat o cura de slabire. Am reusit sa slabesc peste tot, insa abdomenul imi ramasese la fel de mare. Am fost la control si am ramas socat cand am auzit verdictul medicilor", a declarat el.

Doctorii au reusit in cele din urma sa inlature tumoarea uriasa, iar acum Jeff se poate bucura de o viata normala.

vezi toata stirea: aici

0 comentarii :

Trimiteți un comentariu