vineri, 16 august 2013

Pentru multe femei, sarcina este un motiv de repaus, mai ales in fazele avansate.

Advertisement by Adsense


Acest lucru nu este insa valabil pentru femeia din imaginile de mai jos. Desi este insarcinata in 8 luni, ea merge la sala 6 zile din 7.

Si daca va inchipuiti ca face exercitii usoare, va inselati! Timp de o ora isi lucreaza toti muschii foarte intens.

"In timp ce majoritatea femeilor folosesc sarcina ca pe o scuza pentru a intepeni pe o canapea si a manca multi biscuiti cu ciocolata, eu mi-am impus o disciplina de fier. Am o dieta stricta si merg regulat la sala, 6 zile din 7", spune Sadie Nicholas.

Ea marturiseste ca face acest lucru din teama de a nu ramane grasa dupa ce va naste.

"Toata viata am avut o talie supla, nu vreau sa ma schimb acum. Vreau sa continui sa arat bine si sa demonstrez ca femeile pot fi in continuare superbe si dupa nastere".

Sadie a tinut sa sublinieze ca este atent monitorizata de doctori si ca nu face efort peste masura. Micutul din burta ei este astfel ferit de orice riscuri.

vezi toata stirea: aici

0 comentarii :

Trimiteți un comentariu