luni, 22 iulie 2013

Lisa James din Marea Britanie a fost trezita din somn de telefonul mobil la 1 noaptea. Cand a raspuns a fost socata sa isi auda iubitul, pe David Davies, in timp ce facea sex cu alta femeie. Trei ore a durat calvarul tinerei.

Lisa s-a declarat dezgustata insa a spus ca a stat si a ascultat pentru a avea toate dovezile necesare pentru a-si confrunta iubitul.

Lisa, in varsta de 28 de ani, si David, de 29 de ani, erau impreuna de cinci ani.

"Este cel mai cumplit cosmar sa te gandesti la partenerul tau in pat cu altcineva. Sa il aud live in timp ce facea asta mi-a produs greata. Trebuia sa fie la o petrecere cu colegii de serviciu, apoi sa mearga la parintii lui", a spus tanara, care a dezvaluit ca iubitul ei a facut sex de doua ori cu amanta.

"Am auzit o femeie, insa nu vorbeau. Se sarutau, se mangaiau si gemeau. Cand am realizat ca tatal celor doi copii ai mei face sex cu alta femeie am cedat psihic. O mie de lucruri mi-au trecut prin cap. Cum mi-a putut face asta? Cine e femeia, cand a inceput totul? Dupa ce am inchis nu am mai putut dormi. Imi doream ba sa plang, ba sa zbier", a mai spus femeia.

Barbatul a spus ca a fost o aventura de o noapte. Insa Lisa nu s-a multumit cu aceasta explicatie si a confruntat-o pe amanta iubitului ei, o colega de lucru a barbatului.

Aceasta a spus ca a avut o relatie de un an cu sotul ei.

Cei doi s-au despartit, iar tanara si-a schimbat complet viata. A slabit si s-a hotarat sa isi schimbe viata.

sursa: ph-online.ro

0 comentarii :

Trimiteți un comentariu