miercuri, 24 iulie 2013



Locuitorii dintr-un sat indian se închină ca la o divinitate la un băiat de 12 ani, scrie The Sun.

Motivul este o excrescenţă de pe spatele băiatului, similară cu o coadă, care îl face pe acesta să semene cu un zeu din mitologia indiană. „Oamenii mă ating să le poarte noroc şi mă consideră un zeu”, spune băiatul.

Arshid Ali Khan suferă de meningocele, o boală care face coloana vertebrală să se dezvolte anormal.

Localnicii sunt convinşi, însă, că Arshid este reîncarnarea zeului maimuţă Hanuman. „Îmi iubesc coada, este un dar de la Dumnezeu. E neobişnuită, dar oamenii mă respectă şi se înclină în faţa mea. Mă simt special”, a declarat Arshid.

Doctorii spun însă că, dacă excrescenţa nu va fi îndepărtată, membrele lui Arshid ar putea deveni răsucite.

sursa: ph-online.ro

0 comentarii :

Trimiteți un comentariu