miercuri, 10 iulie 2013



"Alex e un dulcic! Toată ziua mă bate la cap că vrea să-i mai fac un frăţiueeer!"

În sfârşit, Antonia a rupt tăcerea! După ce în presa de scandal au apărut speculaţii conform cărora între ea şi Alex Velea ar exista o relaţie de un anume fel, celebra cântăreaţă a decis să pună capăt acestor speculaţii o dată pentru totdeauna. „Nu are rost să ne mai ascundem! Alex Velea este fiul meu, dintr-o căsătorie anterioară”, a spus Antonia, spre surprinderea tuturor.

Cu ochii plini de lacrimi, Antonia a recunoscut că nu i-a fost uşor să stea departe de Alex în toţi aceşti ani. „Aş fi vrut să fiu mai aproape de el, să-i îndrum paşii în viaţă, dar n-a fost să fie... Eu sunt foarte mândră de Alex al meu şi mă bucur nespus că a reuşit în viaţă fără mine. Cât despre soţia sa Ana, ce aş putea să spun? Sunt mândră că am aşa o noră frumoasă şi aştept de la ei un nepoţel. Ea este gravidă acum şi vă anunţ pe această cale că o să fiu bunică!”, a mai spus Antonia.

sursa: ph-online.ro

0 comentarii :

Trimiteți un comentariu