luni, 17 iunie 2013



Florin Salam nu rateaza nicio ocazie sa spuna ca isi iubeste fata ca pe ochii din cap. "Cand e fata mea cu mine/ Uit de toate si mi-e bine/ Fata mea imi da putere/ Ca sa uit, Doamne, de rele”, asa suna ultima mane ape care i-a dedicat-o fetitei sale!

In 2009, o nenorocire cumplita a lovit familia lui Florin Salam: sotia sa, Fanica, s-a stins din viata, la numai 27 de ani. In urma ei, celebrul manelist a ramas cu doi copii in varsta de 9, respectiv 6 ani, pe care nu rateaza nicio ocazie sa spuna ca-i iubeste enorm. "Ei sunt soarele si luna mea, sunt viata si puterea mea! Tot ce fac e pentru ei", a spus el in nenumarate randuri

In momentul tragediei, fetita lui Salam, Bety, avea numai 9 ani. Anii au trecut, insa, repede, iar acum e deja o domnisoara frumoasa, care cocheteaza cu ideea de a-i calca pe urme tatalui sau in cariera.

De la mama sa, Bety, pe numele sau adevarat Beatrice Stoian, a mostenit frumusetea, lucru pe care si tatal ei i-l repeta mereu: "Cand ma uit la ea, o vad pe Fanica!".

vezi toata stirea: aici

0 comentarii :

Trimiteți un comentariu