marți, 7 mai 2013



O femeie de 33 de ani din Marea Britanie credea ca viata ei este perfecta, cand intr-o seara totul s-a schimbat. O cearta cu persoana iubita a impins-o la un gest care acum are repercusiuni asupra vietii ei.

“Sunt cu femeia iubita de 2 ani. Este tot ceea ce imi doresc, o iubesc, e frumoasa si sexy. Ea simte la fel pentru mine. Ne-am facut chiar si planuri de casatorie. Intr-o seara ne-am certat, eu m-am ridicat de pe canapea si am mers in bucatarie sa imi fac o cafea. Ea a crezut ca o ignor si a plecat nervoasa in oras. Am decis si eu sa ies intr-un club, unde erau mai multi prieteni”, a scris femeia psihologului The Sun.

“Am baut cam mult, iar unul dintre barbati s-a oferit sa ma duca acasa. Cand am ajuns in parcare, el a inceput sa ma sarute si am facut sex in masina. Am decis sa ramana intre noi, mai ales ca mie nu imi plac barbatii”, a continuat femeia.

“Eu si iubita mea ne-am impacat, si cand credeam ca totul e ok, am descoperit ca sunt insarcinata. Nu stiu cum sa ii spun si ei”, a mai spus femeia. Psihologul a sfatuit-o sa spuna adevarul cat mai repede posibil si sa decida impreuna ce vor face. Daca dragostea dintre ele e una foarte puternica, atunci cu siguranta vor gasi o cale sa treaca peste acest impas.

0 comentarii :

Trimiteți un comentariu