marți, 21 mai 2013



O tanara de 19 ani din Marea Britanie iubeste un barbat care nu a vazut in ea decat o aventura. Femeia nu stie ce sa faca si astfel a ajuns sa ceara ajutor specializat.

"L-am cunoscut la locul de munca. Este cu 10 ani mai mare ca mine, este casatorit si are doi copii. E sexy, are umor si ma simt minunat cand sunt cu el", a scris tanara psihologului The Sun.

"Totul a inceput intr-o pauza de cafea. Am inceput sa vorbim, iar intr-o seara am ramas pana tarziu la birou. Am facut sex pe o canapea din sala de asteptare. Stiam ca o sa fiu concediata daca seful ar fi aflat, dar mi-a spus ca ma iubeste si ca sunt speciala pentru el", a continuat fata.

"M-am bucurat cand s-a decis transferul lui la o alta sucursala, ma gandeam ca relatia noastra va fi altfel. Nu m-a sunat timp de o saptamana, dupa care mi-a dat un mesaj in care imi spunea ca isi doreste o petrecere privata in doi. Stiu ca vrea doar o partida de sex, dar eu vreau mai mult. Vreau sa ramana cu mine si sa isi paraseasca sotia", a scris tanara.

"Mi-a zis ca daca nu accept sa ne vedem, o sa ii spuna sefului despre noi. Eu l-am amenintat ca daca va face asta, atunci si sotia lui va afla ce facea el, dar mi-a zis ca nu o sa fiu crezuta niciodata. Imi este teama ca imi voi pierde locul de munca. Nu credeam ca este genul asta de barbat", a mai spus aceasta.

Psihologul a sfatuit-o sa puna capat la toata povestea si ca nu are de ce sa isi faca probleme pentru ca seful ei nu va afla. Barbatul ar avea prea mult de pierdut daca s-ar afla despre aventura lor.

0 comentarii :

Trimiteți un comentariu